Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2009 23:16 - Той не те обича (1)
Автор: sunshineworld Категория: Забавление   
Прочетен: 17087 Коментари: 3 Гласове:
1



Да, признавам, че е тежко да изпаднеш в ситуация, в която се оказваш прецакана, излъгана, изоставена, захвърлена и то от мъж, на когото много държиш.

Кофти е, няма спор. Особено ако въпросният е бил достатъчно нагъл да ти сипе мили думи на килограм, докато се предадеш в обятията му. За съжаение тази игра е доста популярна сред представителите на другия пол. Те се пробват докъде могат да стигнат с някоя жена и когато тя най-сетне „клъвне” на въдицата им, те вместо да я издърпат и откачат от кукичката, я оставят просто да виси там в безпомощно състояние.

Питала съм се защо постъпват по този начин, питала съм и мъже, но единодушен отговор така и не получих. След такава „игра” остава болка и горчивина и някакво неясно желание да удушиш най-близкия представител на породата МЪЖ.

Е, не е чак толкова зле, но определено не е приятно след нежните думи, обяснения, блеснал поглед и още куп малки мили жестове една сутрин да разбереш, че то... това неговото не е точно любов, ами... абе с 2 думи упражнявал се е...

И след като е установил, че още го бива и е поизлъскал прашлясалото си его е решил да изчезне от хоризонта. image

Схемата е позната – първо спира да те търси, започва да отговаря вяло на твоите обаждания, после изведнъж му се появаяват някакви „неотложни” ангажименти, започва да увърта когато искаш да се видите...

На въпроса „Какво става?”, който логично изниква в главата ти, той отговаря, че всичко си е по старому и ти си станала прекалено взискателна и искаш да отнемеш цялото му време. Същото това време, което допреди седмица той с удоволствие отделяше за теб. Ако се чувстваш объркана си съвсем в правото си. Без значение дали сте заедно от седмица, месец или от Потопа насам, той ти дължи обяснение за промяната в отношението му към теб.

Но въобще не се надявай възлюбеният ти да седне срещу теб и да ти каже направо „Виж сега, прецених, че не искам да бъда вече с теб и трябва да се разделим”. Колкото и просто и цивилизовано да ти звучи, шансът да го чуеш от него е... не нулев, но почти...

Защото повечето мъже не обичат да затръшват вратите зад себе си, те предпочитат да си оставят някаква възможност, ако все пак си променят решението по някое време да имат някаква „вратичка”, през която да се промъкнат отново в сърцето и леглото ти.

Затова очаквай всичко друго – изненадващи командировки, болни роднини, повиквателна за казармата(нищо че няма вече де, той да пробва) и какво ли още не... само не и истината.

А тя е проста: той не те обича. 
(във втора част - подробностi за мъжете, които най-често те въвличат в тази любовна въртележка)

Sunshine



Тагове:   обича,


Гласувай:
1



1. eleonoraknyazheva - Съни.:)
08.02.2009 00:13
Знаеш отговорите на въпросите си. Гледай напред.:)
цитирай
2. hara73 - e това много ,
09.02.2009 19:50
ама много ми хареса . Имах гадже ,кето се държеше като най-влюбения мъж на света ...какви ли не жестове правеше за мен и в един момнет ,просто изчезна . Имахме угворка да се видим след два дни и просто не се появи ...потърсих го на телефона , а той просто не вдигна , изчезна сякаш никога не е съществувал . Разбрах инстинктивно по скоро ,че той не ме е обичал и просто изтрих телефона му ...беше лесно . Поведението на "истински мъж " описано по-горе ...без повече коментари , написано е достатъчно ясно . Дано повечко дами ,да го прочетът :-)))
цитирай
3. анонимен - Колко познато. Съвсем случайно ...
20.06.2010 00:34
Колко познато. Съвсем случайно попаднах на тази страница. Преди повече от 2 години приятелят ми ме напусна по брутален начин - заведох го на купон по случай мой празник, където той много бързо си намери някаква и... още там ми изневери. Не посмя да ми каже. Аз подозирах и след дълго разузнаване, едни хора склониха да ми кажат какво е станало. Преживях го много тежко, почти не умрях след двумесечен глад, жажда, рев и стрес. Обичах го дълго след изневярата му и бях готова да простя... Сега съм в разцвета на нова и прекрасна връзка, но бившият ми приятел ми остави такава травма, че изглежда още ме е страх да продължа напред. Зная, че този път няма да съжалявам, но не искам да бъда наранена, колкото и самовлюбено да звучи това. Не съжалявам за това, което някога ми се случи, защото сега е истинско и за нищо не света не заменям този мъж. Но само да можеше да променим този им лош навик и това поведение, когато не ни обичат вече... Дано поне синовете си възпитаме да бъдат честни, смели, но и внимателни с жените.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sunshineworld
Категория: Забавление
Прочетен: 98903
Постинги: 21
Коментари: 41
Гласове: 139
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930