Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2010 14:48 - Как българските жени оценяват и избират мъжете
Автор: realtornado Категория: Тя и той   
Прочетен: 57440 Коментари: 96 Гласове:
8

Последна промяна: 23.04.2010 12:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Беше време да напиша нещо полезно и за мъжете....

Следните фактори оказват най-силно влияние на повечето български жени (в скоби е обяснено какво се има в предвид):

- Физически характеристики (височина, сила, пропорции, здраве, тегло и т.н.)

- Социален статус (пари, контакти, работа, приятели и т.н.)

- Външен вид (лице, кожа, дрехи, стил, излъчване, поддържа ли се и т.н.)

- Отношение (тук влиза и подхода, дали кара жената да се разсмива, докосването, погледа и т.н.)

- Обноски

- Маниер (къде си държи ръцете, дали се хили като идиот, как жестикулира и т.н.)

- Тежест (дали си прелита от цветенце на цветенце или е сериозен)

- Интелект

- Сексуална съвместимост

Факторите не са подредени по важност и от тук надолу в поста като ползвам думата фактори ще имам предвид точно тях. Оценката за един мъж се формира по следния начин:

(Физически характеристики)*коефициент + (Социален статус)*коефициент+ (Външен вид)*коефициент+ (Отношение)*коефициент + (Обноски)*коефициент + (Маниер)*коефициент + (Тежест)*коефициент + (Интелект)*коефициент + (Сексуална съвместимост)*коефициент = Крайна оценка за мъжа

Веки един от факторите може да приемем, че се определя с оценка от 1 до 10 за всеки мъж и е толкова колкото биха му дали осреднено например 100 жени в най-добрия възможен момент за него. Някои жени обаче слагат собствена оценка на факторите. Например: Само мъж с пари за тях има висок и привлекателен социален статус. Коефициента пред всеки фактор при всяка жена е различен и той се променя във времето. Понякога много рязко в зависимост от това какво е преживяла жената. Коефициента пред даден фактор може да бъде положително число, нула или отицателно число.  Да, това не е грешка – коефициента може да е и отрицателен. Например мъж е с много висок социален статус може да му се намали оценката за пред жена, която скоро е била наранена от богат (с висок социален статус) мъж. Освен това уловката е че коефициента няма горна или долна граница. Ето  това обърква много мъже и самите жени! Крайната оценка за един мъж се формира и променя непрекъснато и много често при контакта между жената и мъжа. Ако оценката надвиши определена стойност жената харесва мъжа.  Колко е границата за харесването и влюбването е променлива величина, която зависи от избора която има една жена, моментното и състояние и други неща.

За да стане по ясно всичко това ще дам пример.При много млади момичета следните коефициенти са на-често срещани:

(Физически характеристики)*100+(Социален статус)*0+ (Външен вид)*100+( Отношение)*100+( Обноски)*1+(Маниер)*1+(Тежест)*0 + (Интелект)*1 + (Сексуална съвместимост)*1= Крайна оценка за мъжа

Заместват се с оценки факторите и се получава крайната оценка за даден мъж от тази жена.
Възможно е опитни мъже да променят коефициентите на една жена в своя полза.
Като сложим и тестовете на които жените подлагат мъжете за да видят каква им е реалната оценка за даден фактор, дали не лъжат и не се преструват просто, се получава цялостната картинка на женския механизъм за избор. Да не забравим, че за да се сложи оценка за всеки фактор и да се получи оценката на жената и трябва време. Понякога нещата се усложняват и от факта, че самите жени не усещат промяната на даден техен коефициент (че харесват мъже с даден фактор повече от преди или обратното) и единствения начин да го разберат е като се пробват да видят как ще се усетят до човек с висока оценка на съответния фактор(фактори). За това и казваме, че жените не знаят какво искат. Не само защото ни подлагат на тестове и като не ги издържим те охладняват без видима причина за нас, а и защото те самите не усещат/следят промяната в себе си на всички тези коефициенти. И едно пояснение: мястото за първи контакт е важно защото много често то определя предварително много от оценките на факторите при даден мъж.

Сега някои ще кажат ама това да не е точна наука. Добре, за вас специално заменете израза оценка на фактори с качества, а коефициент с „какво харесват и търсят жените в един мъж” и вместо формулата просто използвайте усета за да видите дали дадена комбинация от качества в един мъж ще се харесат на една жена.

От тук надявам се по схватливите мъже могат да разберат повечето необясними неща които са виждали или им се случват с жените. Например „как тази мацка може да се влачи с някъв дърт чичко и какво харесва толкова в него... сигурно е само заради парите....” или пък „кво прави тази издокарана мадама с този развлачен селянин”. Има още много неща да се разяснят, но просто поста ще стане прекалено дълъг.
Ето всичко това обяснява защо мъжете не разбираме жентие и защо самите жени понякога не се разбират.

P.S.:
Последните два от факторите бяха добавени с любезното съдействие на kasnaprolet9999 (мнение 29 тук).
КъснаПролет, благодаря ти за това, че ми показа пропуските! Дано да има повече хора като теб които да ми помогнат в оголването на истинската същност на нещата.

P.S.:
Още едно допълнение се появи този път със съдействието на mikino (мнение 36 тук). По точно за това, че някои жени имат собсвена оценка за някои от факторите несъвпадаща с осреднената дадена на този фактор от други жени на този мъж.




Тагове:   как,   мъжете,   оценяват,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Прочетох няколко от текстовете Ви. ...
22.04.2010 15:12
Прочетох няколко от текстовете Ви. Пиша това, което пиша, защото допускам 1% вероятност да си мислите, че мислите това, което пишете. Ако сте ментЕ, не си губете времето да четете по-нататък.

Имам само едно нещо за казване: поработете върху егото си. Не се заблуждавайте, че то Ви помага да тъсрите Единствената. То работи срещу това търсене.

Казва Ви го един друг "красив Мениджър, истински мъж, etc.", съвсем малко по-възрастен от Вас, който Я срещна и Почти-Я-Загуби заради егото. Просто се разпознавам във Вас - такъв, какъвто бях преди няколко години.
цитирай
2. анонимен - И той квоууу?!! и тя квоу?! :)
22.04.2010 15:15
"Горрре ръцете" - казвам ти..
(той ги вдига и..) пат-пат-пат-пат хъхъ
Чувствай се застрелян.. :p

Много яка формула човек,
мъжете трябва да сме солидарни един към друг..
имаш го, рамото ми..
ай дъ е гъкнал някой антиформулно ще го спъна по равенството на знака =
цитирай
3. realtornado - за 1. анонимен
22.04.2010 15:19
Факта, че ми говорите на Вие ми говори много за Вас. Тази официалност не е нужна тук и изглежда странно.
За егото си съм разбрал отдавна. В момента го обработвам за да не стане огромна тежест в мен, но и да си имам достатъчно за да поддържа мъжа в мен жив. Егото не помага в търсенето, а във филтрирането.
Не знам как сте изчислили тази вероятност от един процент, но това което пиша го мисля.
Възрастта много хора я използват като аргумент вместо доводи, а това не е правилно в този случай.
цитирай
4. realtornado - за 2. анонимен
22.04.2010 15:22
Добре дееее, махнах го това Стреляйте :)
Мерси за подкрепата... ще трябва като почне патакламата тука...
цитирай
5. анонимен - И той квоууу?!! и тя квоу?! :)
22.04.2010 15:32
Между другото, принудих я.., ъхъ, принудих я мойта и кат запя, казах й:
"На колИнееее.." - и после и викам:
"Казвай сега коефициентите кви са, казвай ти казвам, че шъ тъ смъквам по прашки.."

Всичко било химия, то затва формулите ходили по кислорода-- хъхъ всичко е в логиката..

"Ай`л би бек.. суун :p", ама ако кефа мъ наклони..

Смей се човек, това е заповед, и "Стреляте.." си беше много готино, мен си ме кефеше..
цитирай
6. stone - много сложна формула
22.04.2010 15:42
и коефициентите хич не са толкова променливи от жена до жена.
бих казал 50% Статус + 40% Мъжественост + 10% Субективни
Където Статус = пари, успех, социална доминантност
Мъжественост = физически характеристики (красота, фигура, обноски)
цитирай
7. анонимен - Факта, че ми говорите на Вие ми го...
22.04.2010 15:43
realtornado написа:
Факта, че ми говорите на Вие ми говори много за Вас. Тази официалност не е нужна тук и изглежда странно.
За егото си съм разбрал отдавна. В момента го обработвам за да не стане огромна тежест в мен, но и да си имам достатъчно за да поддържа мъжа в мен жив. Егото не помага в търсенето, а във филтрирането.
Не знам как сте изчислили тази вероятност от един процент, но това което пиша го мисля.
Възрастта много хора я използват като аргумент вместо доводи, а това не е правилно в този случай.


Ами аз съм си странен и се гордея с това.

Не егото поддържа мъжа в един мъж, а истинска жена до него.

Не съм исползвал възрастта като аргумент, ако възрастта в профила Ви е вярна, значи съм по-възрастен от Вас само с няколко години. Казах го за да дам идея за паралела. Не Ви говоря от позицията на "видял", а на "патил". Дори не смея да кажа "позицията на разбрал", защото винаги има още за разбиране...

Наистина писах доброжелателно - просто нямаше друг начин да го кажа. Както и да е... Успех в търсенето.
цитирай
8. realtornado - за 7. анонимен
22.04.2010 15:55
Нравствено-поучителния тон не може да се сбърка ;)
А какво става когато нямаш жена до теб? Не си мъж ли ?
цитирай
9. realtornado - за 6. stone
22.04.2010 15:59
В поста си съм сложил пример за младо момиче, защото за 16 до например 20 годишно момиче много рядко социалния статус има някакво значение. Тя ще се влюби в първите красиви очи, които се държат мило с нея и й подарят цвете. Това оборва твоята формула.
Тази формула която ти се я написал е много опростена и пропуска много неща и би била валидна само в някои случаи.
цитирай
10. анонимен - жена
22.04.2010 16:16
Абе, ама вие наистина ли се разбирате като си ги пишете тиа неща за коефициенти и прочие. Това ми напомня за една лекция по астрология, на която отидохме със сестра ми от любопитство. И се оказа некво сборище на изкукали лелки, които плещеха некви небивалици за хумануиди и пр. и по едно време сестра ми се обърна към мен и вика: Ама аз НИЩО не разбирам?! Ха-ха, не се притеснявай, успокоих я, щеше да е опасно, ако разбираше:))) Та всичко написано тук щеше да е вярно, ако жените бяха(мислеха като) мъже. Прилича ми на режимите за тренировки, диети и добавки, които мъжете си правят и следват, за да изглеждат добре (както те си го представят) пред жените. А истината е, че единствения шанс, който такива мъже имат пред която и да е жена е в това, че жените са много състрадателни същества и отчитайки пълната неспособност на мъжете да ги впечатлят наистина, са склонни да оценят поне усилията им и да им пуснат АВАНТА!!!
цитирай
11. realtornado - за 10. анонимен
22.04.2010 16:26
Всички мъже дружно благодарим за авантата, покланяме се на принцесата и се възползваме без угризение :)
Ако си намериш мъж който иска да е с теб за повече от една вечер дори да вижда, че е на "аванта" да знаеш че си намерила поредния мухльо... мерси че го вадиш от купа и няма да ми пречи като излизам по заведения ;)
И не се притеснявай, че нищо не разбираш...не ти трябва на теб явно тази информация защото май няма да знаеш какво да правиш с нея....Защото дори да предположим, че този пост е една голяма глупост и няма нищо вярно пак можеш да надникнеш в начина по който мъжете мислят...мислиш че и това не ти трябва ли? Ами значи не ти трябва и истински мъж...
цитирай
12. stone - @9
22.04.2010 16:34
баш си е вярна формулата - статусът си е статус и е #1 фактор за привличане на жени. в случая, който цитираш - за 16-годишната статусът може да се мери с това кой съученик вика най-високо, а за 26-годишната - с други неща. но това гледат.

@10 - ти си мислиш, че си много специална и не можеш да бъдеш описана с формули, но познай какво - не си. същата си като посестримите си. по-точно, статистически е много вероятно да си същата.
всяка група си има средно и вариации около него в рамките на стандартното отклонение. това, че ти си може да си в отклоненията, не омаловажава усилията ни с колегата да охарактеризираме средното.
цитирай
13. realtornado - за 12. stone
22.04.2010 16:44
Имам много примери които ми подсказват, че не всяко момиче гледа социалния статус. Не знаеш ли например, че има жени които дори напротив се привличат от аутсайдери.
Това за стастистиката и отклонението си е така...
цитирай
14. stone - @13
22.04.2010 17:05
хехе, има случаи, когато жени СА с аутсайдери. но това не е като да се привличат от аутсайдери. обикновено мъжът се е показал като голям пич в началото, пък след това му е проличало какъв е, ама жената накъде вече с повяхнала външност и (евентуално) две деца.
освен това нямам предвид непременно социален статус, а статус на лидер сред себеподобните си. то някой рокер с татуировки може да не ти се вижда на теб много преуспял, ама рокерките ги скъсва, нали.
цитирай
15. realtornado - за 14. stone
22.04.2010 17:35
Не съм съгласен. Има жени, които харесват скромните, аутсайдерите, мълчаливите и т.н. и това е така не защото нямат избор.
Лидерството е показател за висок социален статус.
цитирай
16. panazea - Ле ле ееееееееееееееееее,
22.04.2010 17:48
Ако съм мислила толкова ,никога нямаше да се омъжа и да имам деца !
На нас това ни е хубавото , че не мислим ! То ако се замисли човек ще размисли и никога няма да се забърка в тази каша !
Ама ние кво? Чувства , емоции и не знам кви си други щуротии и един ден се виждаш омъжена . Финита ла Комедия!
И ако приемеш от мен едно мнение:
Ние избираме мъжа , който има най-малък шанс да бъде избран!
Нещо като компенсация! Не може един човек във всичко да е оскърбен!
И тогава се намесваме ние!
Привет!
цитирай
17. realtornado - за 16. panazea
22.04.2010 17:53
Е това е добре да не се забъркваме в каши :)
"Ние избираме мъжа , който има най-малък шанс да бъде избран! "
Би ли пояснила какво имаш предвид, че може да се тълкува поне по два начина. Ако не се шегуваш просто...
цитирай
18. анонимен - 10
22.04.2010 17:56
Извинявай, щото явно съм те засегнала на чест:))) Мъжът ми е с мен вече 20 г. и то щот още не мога да се отърва от него. И прав си мухльо е, ама много си приличате:(
цитирай
19. panazea - Ами , това са неуловими неща ,
22.04.2010 17:59
пък ти им слагаш формули!
Там е разминаването между практичните и утопичните!
Практичните знаят какво да правят!
Утопичните вярват , че всичко е възможно!
А изборът си е твой!
цитирай
20. анонимен - До 16
22.04.2010 18:00
Е, ти ме разбираш...
"Нещо като компенсация" - Абсолютно Верно!! И не е изключение.
цитирай
21. realtornado - за 18. анонимен
22.04.2010 18:04
Знаеш ли какви качества има жена която живее с мухльо 20 години?... :)
Дай аргументи за това, че аз също съм мухльо, освен ако не искаш това да е просто мястото където ти олеква от скапания живот обиждайки и спорейки безцелно.
И да те успокоя - засегна ме толкова много че няма да мога да спя ... :)))
цитирай
22. realtornado - за 19. panazea
22.04.2010 18:07
И Луната е била неуловима и необяснима едно време ако ме разбираш...
Извинявай, че ще те поправя, но не мисля че думата утопични я ползваш правилно..
цитирай
23. realtornado - за 20. анонимен
22.04.2010 18:09
Значи и ти излизаш с някой мъж защото го съжаляваш???
цитирай
24. анонимен - 10
22.04.2010 18:16
Ето ти аргументи:
1.Измисляш си класации за да се класираш
2. Измисляш си критерии, за да се мислиш за по-умен
3. Не можеш да си щастлив, защото това сега не е важно, важно е да се НАЛОЖИШ, защото имаш вътрешна потребност да компенсираш нещо...

Няма да продължавам, защото както казах съм състрадателна. и повярвай ми, познавам т. нар. "истински мъж" по-добре, отколкото бих искала...

п.с. а да се отървеш от мухльо е наистина трудно, но още не съм се отказала:)))) Лека ноЩ
цитирай
25. kass - момчета
22.04.2010 20:20
ще ви кажа една тайна ;), жените много си падат по мъже, които ги разбират. :)
цитирай
26. rebu - само един е факторът
22.04.2010 20:41
Когато и най-дъртият и гърбав седне на дебел портфейл, става най-атрактивния, всичко друго е теория от самотното легло. Е ако има и нещо друго - берекет версим!
цитирай
27. анонимен - истината е в пакета!
22.04.2010 21:27
няма ли добър секс, и с най-дебелия портфейл не струва нищо!
цитирай
28. анонимен - гошо
22.04.2010 22:21
дръвено философче
цитирай
29. kasnaprolet9999 - Формулата ти е доста точна,
22.04.2010 23:36
опитал си се да бъдеш полезен на мъжката половина на човечеството, но в разразилия се спор пак сте започнали да си ги мерите. Вече съм жена на възраст и не ме е срам да си призная, че на 16 имах същите нулеви коефициенти. Съвсем различни станаха, когато си избирах съпруг, нулевите добиха високи стойности, а тези от 100% се снижиха наполовина. Напълно съм съгласна с теб. "Коефициента пред всеки фактор при всяка жена е различен и той се променя във времето. Понякога много рязко в зависимост от това какво е преживяла жената. Коефициента пред даден фактор може да бъде положително число, нула или отицателно число." Наистина, пропуснал си да сложиш там и сексуалната съвместимост, както грубо някой бе написал пакета.Често се случва тя да компенсира някой недостатък. Има оше един критерий - интелектът, за мен той е най-важния, не мога да се влюбя в глупав мъж.Не мога да го сложа в социалния статус, където си сложил парите и изобщо не виждам в кой от твоите обобщени критерии бих го поместила.Мъжът трябва и да е чаровен, с чувство за хумор , иначе животът с него е сив, но да допуснем че това може да се вмъкне в твоя обобщен критерий отношение. Накрая ще кажа, че ако знаеш защо точно обичаш някой, това значи, че не го обичаш, защото любовта е нещо, което не подлежи на анализи, когато е в силата си. Можем да я анализираме, когато си отиде и шансът да сбъркаме в изводите е 50 на 50.Някой ще каже, че темата тук не е любовта, но когато истинската жена избира мъжа с когото да бъде, неин съветник са чувствата, породени от любовта.
цитирай
30. realtornado - за 24. анонимен
22.04.2010 23:43
Не проявявай милост без да са ти я поискали ;) Моля бъди крайна, изчерпателна и директна в преследването на твоята страна от спора, защото аз ще съм....
Я да видим сега твоите аргуметни:
Измислям си класации за да се класирам....Не знам къде видя класация, но да кажем че имаш предвид това което съм написал в поста си, защото от тези оценки на мъжете може да се направи класация, а може и дисертация... избора е на читателя. Та така е, аз съм "измислил" това което съм написал, само че не съм го изсмукал от пръстите си както предполга думата измислил. Това "нещо" е резултат от много опит, обмисляне, наблюдение, проби и грешки, успехи и моменти на просветление ако мога да ги нарека така. ако прочетеш и другите ми постове ще разбереш от къде идва всичко написано, не искам да се повтарям. По много от факторите оценката ми е много ниска. Това оборва твърдението ти, че го правя само за да се класирам аз... макар и да получавам доста добра оценка по тази формула, защото много лесно мога да се "разсея" за тези фактори които не ми изнасят.
Измислям си критерии за да се мисля за по-умен... да кажем не по-умен, а умен иначе трябва да питам по-умен от кого се мисля? Да, умен съм и нямам нужда от това писание за да го докажа.
Извинявай, но всеки иска да се наложи... дори и ти. Дали компенсирам нещо не можеш да кажеш защото дори да си психолог не съм ти дал достатъчно материал за да ме изучиш и дори не си ми видяла очите. Така че ми спести прозренията си за мен.
Ако намериш истинската причина да не можеш да се оттървеш от мухльото може да не ти хареса. Малко хора могат да погледнат собствените си недостатъци и слабости без да ги изкривят или замажат пред себе си и другите. Ти можеш ли? Аз мога.
цитирай
31. realtornado - за 26. rebu
22.04.2010 23:45
Има много момичета, които не гледат парите на един мъж. Има разбира се някакъв минимум, защото не може да излизат с просяк, но това не значи, че търсят само парите.
цитирай
32. realtornado - за 27. анонимен
22.04.2010 23:47
Мисля, че много жени остават с мъжете си дори и да не могат да стигат до оргазъм с тях, което е универсалния признак за добър секс.
Мисля, че се шегуваш и не ти дреме за писанията, но не се въздържах да отговоря :)
цитирай
33. realtornado - за 29. kasnaprolet9999
23.04.2010 00:04
КъснаПролет, наистина пак почна съзтезание кой по-по-най, но така е по-интересно. Няма да му изпуснем края... все пак в спора се ражда истината понякога.
Написала си "Накрая ще кажа, че ако знаеш защо точно обичаш някой, това значи, че не го обичаш... " Това е валидно може би за жените, но в никакъв случай за мъжете.
Но да мина на същината на това което си написала, а именно трите критерия които не съм сложил - интелект, чувство за хумор и сексуална съвместимост.... Чувството за хумор си влиза в отношението, но ти си го видяла. Другите два критерия обаче наистина липсват и не могат да бъдат сложени към нито един от факторите. За интелекта е заслепяващ пропуск от моя страна и сега като ти прочетох мнението мислено се пляснах по челото и си казах: Иии верно бе... Нямам обяснение защо съм го пропуснал.
По отношение на сексуалната съвместимост. Стигне ли се до секс винаги съм си мислел, че нещата вече са решени, но като се замислих малко повече разбрах, че това не е така. След като критериите сам съм разбрал, че се променят, това значи че и секса влиза във формирането на общата оценка на мъжа.
Благодаря за посочените пропуски, веднага ще добавя тези два критерия към списъка с факторите. Ето това е една от причините да пиша всичко това. Излагайки изводите си на показ някой може да ти посочи нещо което не си видял или да го видиш през неговите очи.
КъснаПролет, благодаря за мнението ти!
цитирай
34. pumona - Лелелееее
23.04.2010 00:39
какъв коефициент, какво голямо нещо...
нека и дека се разберем, оти ке си одим... уека нощ да кажем...
цитирай
35. miaa - Истината е в секса! Не се заблужд...
23.04.2010 08:58
Истината е в секса! Не се заблуждавайте! Ако е хубав, няма разводи и прекъсване на емоционални връзки:)))) Сексът е живот и пълноценност!
Хубав ден,Realtornado !
цитирай
36. mikino - Ауу...! Алелее!
23.04.2010 09:05
Първо да почна с хубавото: Това, което си написал е вярно. Като се добавят и някои характеристики от коментарите, общо взето картинката се изяснява. НО! Дали това отговаря на действителността? Дали отговаря към днешна дата? Аз лично, силно се съмнявам....за съжаление...........
Напоследък ми се случва, да чувам исказвания от сорта: "На мен ми трябва мъж с пари, жилище и кола. Такъв, който ще ми осигури всичко, което искам!". И съответно виждаш как нагласени госпожици, се появяват с някой богат чичко или мъж, приличащ на мутра. Е? Някой може да не е съгласен с мен, но аз това виждам.
Иначе, лично за мен, най-важното е мъжът да бъде искрен, да бъде освен съпруг и добър приятел, човек, с който можеш да споделиш абсолютно всичко!
цитирай
37. анонимен - безсмислица
23.04.2010 09:20
Тъкмо щях да коментирам манталитета на българката, но в същност материалът представлява безсмислица, защото не е ясно дали става въпрос за избор на мъж за брак или за секс. Иначе, класацията, която се получава с тегловните коефициенти е колкото убийствена, толкова и очаквана.
цитирай
38. rpatel - Доста верни неща си написал! :-)) ...
23.04.2010 09:40
Доста верни неща си написал! :-)) Само с едно не съм съгласна, че според теб, понякога жените не знаем какво искаме. А, знаем, знаем! Ама остава тайна за вас! Иначе от как свят светува, жените искат нежност, внимание, любов, разбиране, съпричастно...само че всяка от нас разбра нещо различно. Ако за мен внимание означава едно цвете или един мил жест, за някоя друга означава, диамантен пръстен! :-)) Но в основата е е дно и също. Да видиш, че мъжът до теб му пука, че мисли за теб, че иска да те зарадва, да те накара да се чувстваш принцеса. Това е в общи линии. Помоща в домакинството също се брои за внимание. И понякога даже се котира много високо! Зависи от моментната ситуация. Ако съм се прибрала скапана и мъжът ми ме посрещне с топла вечеря и е изчистил къщата ще съм точно толкова щастлива колкото и ако в неделя ме заведе някъде. Важното е да уцелите на какво най-много ще се зарадва жената в дадения момент. Въпреки, че милите думи и цветята действат безотказно почи във всяка ситуация. :-))
цитирай
39. panazea - Ако ще класираме мъжете ,
23.04.2010 10:13
Започва се с интелект! Не може мъжът ми да е глупав и аз да го водя за носа! Ами аз търся един постоянен източник за възхищение. Нещо като ГУРУ. И хоп половината от мъжете в Света отпадат!
Трябва и да има прилична външност! Ами аз деца ще му раждам , няма да населя света с посредственост! Тук влизат физика, маниери и обаяние! Ако липсва един от факторите- сорри.
Разбирателството е много важно! И най-блестящият принц ако почне да ме обижда на всяка крачка и да ми търси кусури , мислиш ли че и един ден ще стоя до него? Ами аз съм съвършена сама по себе си! Поне в неговите очи трябва да бъда , иначе за какво сме заедно? Така , отпадна еще една четвъртина от човечеството!
Трябва да имаме сходни интереси и да си приказваме между другото , щото животът е дълъг и не е само секс. И тогава, ако езикът му е завързан на фльонга , какво ще си приказваме? Хайде , още една четвърт от човечеството!
И като се огледаш , само 3-4 са прескочили бариерата , ами трябва си избирателна способност , другите да не се сърдят. Да тренират да прескачат бариери.
От тези трима си избираш един , защото целта на една връзка е възпризводството.Толкова да го обичаш , че да го искаш дублиран, точно такъв какъвто е!
Другите , съжалявам ! До тук! На една ръка разстояние!
Това е в общи линии класацията , видяна през очите на една жена!
И всичко това , без да мислим! Една гола интуиция!
Почнеш ли много да мислиш , непременно ще сбъркаш!
Дойде ли сляпата неделя се пускаш по вълната , пък какво стане!
Хвърляш се в дълбокото с главата напред!
Хайде със здраве и умната!
цитирай
40. him - :)
23.04.2010 10:19
Поздрави за материала. Много ми харесаха двете крайности - едни го мислят за революционен, защото не са чели подобно нещо, други го мислят за безсмислица поради същата причина. Значи определено си струва.
Офтопик: едно не ми е ясно - ти, след като си интелигентен човек, не се ли чувстваш като едноок в царството на слепите, визирам всички онези красавици, за който не е важно колко ум имаш, а колко пари и въпреки всичко ти ги сваляш, нищо, че няма какво да си кажеш с тях? Това ми напомня за един откъс от книга, което си е жив будистки коан за мен:
Един ученик искал да впечатли учителя си. За целта седем години се учил да ходи по вода и успял. Извикал учителя си на брега на реката и уверено се разходил от единия бряг до другия. Когато се върнал, учителя го попитал:
- Това което направи е чудесно, колко време ти отне?
- Седем години, учителю.
- Ех, моето момче - изхабил си седем години от живота си, при положение че стария лодкар Шен щеше да вземе само две медни пари за същото.
цитирай
41. troia - Хареса ми написаното. Теоретично е ...
23.04.2010 10:35
Хареса ми написаното. Теоретично е така, но на практика е друго. В края на краищата в любовта няма много логика и за това нямаше да се говори за "сляпата неделя". Само много се дразня като все се подчертава, че жените търсели само пари..ами мъжете? Те също търсят жени с пари. Това важи и за двата пола. Само, че не не знам някой да си е признал.
цитирай
42. realtornado - за 35. miaa
23.04.2010 11:51
Ясно кой коефициент е много висок при теб ;)
И на теб хубав петък и приятен уикенд ти желая...
цитирай
43. realtornado - за 36. mikino
23.04.2010 11:56
Написала си:"Напоследък ми се случва, да чувам исказвания от сорта: "На мен ми трябва мъж с пари, жилище и кола. Такъв, който ще ми осигури всичко, което искам!". И съответно виждаш как нагласени госпожици, се появяват с някой богат чичко или мъж, приличащ на мутра. Е? Някой може да не е съгласен с мен, но аз това виждам."
Просто коефициента пред социалния статус е много голям, като в частност се иска висок такъв осигурен от пари. Няма нищо странно и не-за-вярване тук. Тези жени си вписват във формулата.
Твоето мнение ме накара да се замисля обаче, че наистина някои жени не биха приели осреднената оценка по даден фактор на останалите жени. Сега ще го добавя това в поста си.
Мерси за мнението, даде ми възможност да видя още един пропуск...
цитирай
44. realtornado - за 37. анонимен
23.04.2010 12:05
Какво ще прави една жена с мъж, който тя харесва или е влюбена в него зависи от нея. Например 16 годишно момиче ще иска да ходят заедно навсякъде и да се държат за ръце, докато 28 годишно момиче може да иска да се омъжат. Целта на поста е само да се обясни как жените оценяват и избират мъжете, а не какво решават да правят след това с тях.
Може да погледнеш и мнение 29 на kasnaprolet9999 за да разбереш по точно какво имам предвид.
цитирай
45. realtornado - за 38. rpatel
23.04.2010 12:09
От мнението ти виждам, че коефициента ти пред отношението е много висок, защото повечето от това което си написала, че ти харесва се вписва в отношението на мъжа към теб :)
Казваш че знаете какво искате? Веднага те оборвам.... Много пъти ми се е случвало жени да ми казват, че мъж ги преследва по цяла година докато тя склони да е с него. Нали разбираш, че една година не е достатъчно време мъжа да се промени толкова, че ако в началото не го е харесвала да почне да го харесва. А пък една година е прекалено много време за да кажеш, че просто тя го е опознала по-добре. За това казвам и съм сигурен, че жените понякога не знаете какво искате. Има разбира се изключения, но не знам колко :)
цитирай
46. realtornado - за 39. panazea
23.04.2010 12:12
Вижда се къде са високи коефициентите и при теб ;)
Няма нужда да казвам даже :)
цитирай
47. realtornado - за 40. him
23.04.2010 12:24
Много интересно ми беше да прочета мнението ти и сега с удоволствие ще отговоря.
Не всички красиви жени гонят парите! Просто красивите имат голям избор и могат да сложат високи коефициенти навсякъде включително и за социалния статус (парите). Просто на нас мъжете, които не сме толкова паралии това ни прави лошо впечатление. Малко като лисицата и киселото грозде се получава и казваме, че жени които търсят и пари или само пари не струват. Истината е че ако ги имаме и ни се лепне красива жена няма да си задаваме тези въпроси. Но това е нормално предполагам и в човешката природа. Истина е разбира се че ако жената гледа на мъжа парите основно връзката е осъдена на много несгоди и лошо отношение и от двете страни.
На мен лично не ми трябва да има какво да си кажа с една жена. Малко хора са ми интересни за събеседници и ако трябва да избирам красива жена добър събеседник ще остана сам. Нямам чак такъв избор. Това е простата истина. Ако имах щях да искам да има какво да си кажа с една жена. Сега искам само външен вид и отношение. Освен това на мен природата ми е таква, че външния вид за мен е почти всичко и може да запълни всяка празнина. Другото ще го намирам от алтернативни източници :)

Тази притча която си написал е много поучителна. Кара човек да се замисля за целите които си поставя и цената за тяхното постигане. Наистина трябва да се внимава да не дадем много за нещо което не е толкова ценно. Това важи за всеки аспект от живота.
цитирай
48. realtornado - за 41. troia
23.04.2010 12:30
Когато те обземат силни чувства не можеш да мислиш. Особенно ако е любов. Това блокира рационалната част от съзнанието ти в голяма степен и те връхлита с обсебваща сила, защото инстинктивната, древната част от нас започва да взема превес. За това и не можеш да си обясниш това което става, а не че това което става е необяснимо.
Замисли се. Дори когато се възбуди човек е способен на такива неща които рационалната част от съзнанието не би допуснала ако работи. Например да правиш секс без презерватив с непознат, да правиш секс на обществено място, да се натискаш с някой пред стотици хора и т.н. То какво остава за нещо още по-силно като любовта.
цитирай
49. mikino - 43. realtornado
23.04.2010 13:41
Благодаря, че взимаш под внимание мнението ми!
Желая ти хубав ден!
цитирай
50. анонимен - а какво да кажем ние, музите, за к...
23.04.2010 13:51
а какво да кажем ние, музите, за които единствения критерия е СРОДНАТА ДУША. ТОЧКА. Слушам, слушам, пардон чета, и мога да формулиам единствено разликата между хората и музите. Хората се делите на мъже и жени и "се търсите" както се търси определена стока. пък и формули и критерии. Дуууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууу!
Ние музите живее от вдъхновението. Не ни интересува битовата старана на живота, нито размножаването. Щом няма сродна душа, няма връзка. ТОЧКА. Мечтая си света какъв би бил ако Адам и Ева не бяха изяли червивата ябълка, ами бяха се опитали да намерят себе си и да опознаят душите си. Още щяха да са си само двамката в една неомисуемо блажена идилия, а света щеше да бъде най-съвършеното кътче. И нямаше да го тъпчат 2 че и кусур милиарда, 90% от които вместо да търсят себе си и да се намерят, търсят мъж или жена, както се търси стока.
Леле, колко е досадно и омерзително всичко, ако се опитате да го погледнете отстрани.
цитирай
51. realtornado - за 50. анонимен
23.04.2010 14:01
Опиши ми човек който виждаш като сродна душа....
Нека видим това до къде ще ни отведе....
цитирай
52. petra111222 - :)))
23.04.2010 14:19
Формулата ти е прекрасна, с изключение на знака "=".

Мисля, че ме разбираш :)) и няма нужда от обяснения?!?

цитирай
53. realtornado - за 52. petra111222
23.04.2010 14:32
Извинявай, но какво не ти харесва в знака за равенство :)
цитирай
54. pluton911 - Факт!
23.04.2010 14:46
Не прочетох всичко, но в крайна сметка:
Когато една жена намери мъжа на мечтите си, няма значение какъв цвят е Бентлито!
цитирай
55. realtornado - за 54. kliomuza
23.04.2010 15:04
Ти и petra111222 един и същи човек ли сте?
Според мен дори не искаш да опиташ да опишеш какво е сродна душа за теб, защото знаеш, че в този миг ще загуби митичното си обаяние образа който си изградила в теб.
Нека аз опитам. Сродна душа е поетичното, лилиричното описание на човек, който чувстваш близък защото си пасвате много добре. Който чувстваш, че можеш да разчиташ на него/нея и да споделиш живота си с него/нея. Може да е и приятел или гадже или да сте женени. Това е романтичен израз, която придава едно обаяние на образа, който се събужда в нас като я ползваме. Целта му е да направи по-красиво и чувствено, леко тайнствено и почти като мираж усещането което бихме имали от такъв човек до нас. Този израз поема много страни и гледни точки от човешката близост и може да бъде интерпретиран и разтеглян до безкрай и е много размит. По тази причина не можеш да ползваш този израз в твоето мнение като аргумент, че поста не отразява твоя поглед върху мъжете. Просто това е лиричен образ и не е реален. Като наречеш някой човек сродна душа само тогава го материализираш и аз мога да ти кажа точно защо виждаш този човек като сродна душа, да развенчая митичното и да го впиша във формулата.
цитирай
56. petra111222 - :)))))))))))
23.04.2010 15:16
хей благодаря ти! разсмя ме, въвличайки ме в група ... аз страдам от твоята болест - индивидуалистка съм :)))
а относно знака за равенство ... просто няма такъв ... разбираш ли ?!? факторите могат да бъдат с максимална стойност, но сборът им не е равен на оценката Ми за мъжа ...
подчертах - говоря за себе си и за "моите" мъже :))))
цитирай
57. realtornado - за 57. petra111222
23.04.2010 15:34
Радвам се, че ти е весело :) Грешката дойде от това че в бързината не погледнах кой пост от кого е :)
И пак не разбирам какво се опитваш да ми кажеш :)
цитирай
58. petra111222 - kliomuza - музите са отделен вид - 59
23.04.2010 15:58
момиче, успокой се ... радваме се за теб!

дори realtornado, нали?!? :)))

и все пак се забавлявай!, защото ние в момента това правим, или поне аз!!!
цитирай
59. stone - един мой стар пост
23.04.2010 15:59
отпреди 2-3 години, ама е точно по темата с формулките:
http://stone.blog.bg/tq-i-toi/2007/10/23/kolko-struvash-na-quot-myjkiia-quot-pazar.125019
цитирай
60. petra111222 - Радвам се, че ти е весело :) Грешката ...
23.04.2010 16:00
realtornado написа:
Радвам се, че ти е весело :) Грешката дойде от това че в бързината не погледнах кой пост от кого е :)
И пак не разбирам какво се опитваш да ми кажеш :)


не му мисли :))) , не съм критерий ... но пък по моят начин съм имала много хубави мъже :)))
:)) дано не притесня някого с множественото число :)))
цитирай
61. realtornado - за 59. kliomuza
23.04.2010 16:19
За теб ще ми трябва преводач... Ве че се убедих окончателно :)
Поне половината от твоите неща не мога да ги разбера и съответно не мога да отговоря, за което се извинявам. Но пък мога да се присъединя към мнението на petra111222 под номер 60 :)

цитирай
62. realtornado - за 62. petra111222
23.04.2010 16:20
За мен и изключенията са интересни, не само общата стастистика :)
цитирай
63. realtornado - за 61. stone
23.04.2010 16:24
Интерсна система на оценяване. Със сигурност се виждат много пропуски в нея, но дава храна за размисъл, освен това е забавна ;)
цитирай
64. karambol5 - Извини ме, много съм тъп, признавам ...
24.04.2010 19:07
Извини ме , много съм тъп ,признавам си го . Имам една питанка какво според те е "опитен мъж " ? Цитирам - "Възможно е опитни мъже да променят коефициентите на една жена в своя полза "
Виждал съм мъже ,които сичтат себе си за "опитни " да се осират ,с извинение ,като за световно ,именно ,защото са решишли ,че са много "опитни ".
Признавам си - аз не считам себе си за опитен ,печен ,велик ,феноменален.....но ми е интересно какво разбираш ти под това поределение . Не се зяждам ,интересно ми е и питам :))))
цитирай
65. realtornado - за 66. karambol5
26.04.2010 11:07
За мен опитен мъж е този който владее правилата на Играта и "играе" често. Този който знае да заговори привлекателно момиче и да я накара да се усмихне, провалите при него са много по-малко от успехите, често взема телефони...
цитирай
66. realtornado - за 68. kliomuza
26.04.2010 18:19
Така е. Изключенията не са рядко явления за всяка теория. Обаче човек трябва да е огледал внимателно нещата преди да каже, че е изключение.
Това е същото като жена да си мисли, че нейния мъж не изневерява дори да вижда край нея мъжете какво правят.
цитирай
67. karambol5 - Аха. . . . . . . . значи поради тази п...
26.04.2010 19:23
Аха........значи поради тази простичка причина не съм схаванал. Аз не " играя" :)))
Не знам дали да считам това за свой плюс или минус ,но обикновено съм истински и явно това доста се цени от жените :))))))) Не умея да бъда нещо ,което не съм т.е. да " играя " :))))) Щото в един момент се " наиграваш " и кво правиш тогава ? :))))))
цитирай
68. анонимен - опитен мъж
26.04.2010 19:30
Опитен мъж е този, който е постоянен в кавалерството, в жертвоготовността, в секса, в деня и в нощта. Опитен е този, който в годините остава верен на себе си, независимо дали е верен на жената до себе си. Опитен е този, който знае, че живота е нишка с начало и край, и че средата и се къса най-лесно ..и че в активна възраст е нужно много да не се натяга нишката. Опитен е този, който знае и засади дърво, изгради къща, намери Жена която от нея направи Дом. Опитен е този, който предаде опита на децата си. Всички останали са примати единствено опитни да обелят банана и да скачат от клон на клон.
цитирай
69. realtornado - за 70. karambol5
26.04.2010 23:13
Може и да лъжеш и да се правиш на нещо което не си докато играеш Играта, но това не е задължително. Резултатите са важни. Всеки си има свой начин.
цитирай
70. stupidkid - :)
27.04.2010 00:20
Логично звучи всичко и като цяло ми хареса поста :) За съжаление обаче логиката и прекаленото мислене винаги са работели срещу мен когато съм тичал след някоя мацка. Теорията ти е перфектна ако искаме да си обясним защо момичето не ни е обърнало внимание и в същото време е безполезна, за да го предотвратим... Истината е че когато ми се е получавало с жените съм бил или пиян :D или максимално спонтанен и искрен, без никакви колебания и пресмятания наум... просто нещата се случват някак си сами, стига аз да не прецакам нещо с излишно пресмятане на коефициенти :)

цитирай
71. анонимен - А пък..
27.04.2010 11:20
..моя мъж не ми изневеряява хо хо хо
и ши си мисля квот си искам нъц пък кръц пък..
шът,
млък,
гък
дан съм тъ чула да лафираш по обратното на коментара :p

(ама мноу готин код ми се падна, почти му се кефя, а, кво ши кажеш, виж тва 3388, e па не съм ли връзкарка, готин е, нали, кода)

майтап да е, по сериозното на скицата.. лигавник съм по темата, проекти са, работни, за трябва да има и мазало..
айдЯяя, махъм съ, чи много даже съ лиших от времето, моето, кът ми е..
цитирай
72. realtornado - за 73. stupidkid
27.04.2010 14:45
Ако знаеш как мислят и оценяват жените имаш по-голям шанс. Трябва обаче да вникнеш в информацията и да се научиш да я използваш инстинктивно, а това не е лесно и става с опит. Най-лесния начин практично да се възползваш от информацията в моя пост е да видиш факторите, които оказват влияние и да се постараеш да си завишиш оценката по тях. Това е само един от начините да се възползваш от тази информация.
Пример за мен:
- Физически характеристики - непрекъснато тренирам и в момента се опитвам да кача мускули за да изглеждам по добре
- Социален статус - като вляза в заведение обръщам внимание с кой отивам и къде сядам, държа се приятелски и така че да се забелязвам, "сдушавам се" със сервитьорки и хостеси за да ми намират прилични места, защото ако висиш като смотаняк в някой ъгъл социалния ти статус е нулев
- Външен вид - ходя на солариум и си избирам стилни дрешки
- Отношение - измислям си различни и оригинални подходи за да се запозная с момиче
И така нататък за всеки от критериите...
Ти може да намериш твоите начини да зависиш оценката си по дадени критерии...
цитирай
73. анонимен - и понеже и аз често ходя по грешките..
27.04.2010 16:31
.. и понякога несъзнателно фъфля (дори и на ум)
и понеже ми стана супер забавно,
и понеже е края на работния ден,
и понеже ти си уникално извратен в мисловния процес
и понеже извратеноста ти е почти колкото моята (макар и да ти е неосъзната)
и понеже носиш на хумор (доколкото, толкова..)
само ши ти съ изкажа лигаво (щот тъй искам и щот се смея най искрено),
че "..да завиСиш оценката си.." е направо супер по готиното на урокито, моето..

(само се бъзикам, не ми се сърди, усмихвам ти се за вечерта, а за утрото ъъ ще си помисля, течение е, да се оставим на кефа)
:p
цитирай
74. анонимен - 71
27.04.2010 17:21
realtornado написа:
Ако знаеш как мислят и оценяват жените имаш по-голям шанс. Трябва обаче да вникнеш в информацията и да се научиш да я използваш инстинктивно, а това не е лесно и става с опит. Най-лесния начин практично да се възползваш от информацията в моя пост е да видиш факторите, които оказват влияние и да се постараеш да си завишиш оценката по тях. Това е само един от начините да се възползваш от тази информация.
Пример за мен:
- Физически характеристики - непрекъснато тренирам и в момента се опитвам да кача мускули за да изглеждам по добре
- Социален статус - като вляза в заведение обръщам внимание с кой отивам и къде сядам, държа се приятелски и така че да се забелязвам, "сдушавам се" със сервитьорки и хостеси за да ми намират прилични места, защото ако висиш като смотаняк в някой ъгъл социалния ти статус е нулев
- Външен вид - ходя на солариум и си избирам стилни дрешки
- Отношение - измислям си различни и оригинални подходи за да се запозная с момиче
И така нататък за всеки от критериите...
Ти може да намериш твоите начини да зависиш оценката си по дадени критерии...

....ок, това не е зле, но разбери един ИСТИНСКИ ХАРИЗМАТИЧЕН мъж може и в ъгъла да стои, да е без тен и мускули и да е забелязван, секси,..желан..Може би си твърде млад ..някои неща не са така както ги мислиш. Не може от позицията на мъж да говориш за това "как жените оценяват мъжете.." Пък и не всички жени са еднакви... Но е чудесно, че се подържаш, продължавай САМО в този дух!
цитирай
75. realtornado - за 77. анонимен
27.04.2010 17:28
Много ясно, че ако си Брад Пит и в кенефа да се търкаляш пиян като прасе ще си привлекателен за жените. Това което казваш ти е, че ако имаш високи оценка на много от критериите (ще си харизматичен) дори да си с нисък социален статус (и други ниски оценки по някои от факторите) пак може да минеш оценката на някои жени за привлекателен. Това не значи че съм твърде млад (с намек не достатъчно опитен) и че нещата не са такива каквито ги мисля.
Също така е ясно, че не всички жени са еднакви. Направи си сметка огромната разлика в коефициентите каква огромна част от жените покриват и колко ще са различават те самите.
цитирай
76. анонимен - 71
27.04.2010 17:51
Знаеш ли..нямах предвид Брад Пит. Повярвай ми ако е пиян няма и да го забележа..па нека е Пит. Нямах предвид красив-известен \задължително харизматичен\ . Харизмата е нещо \поне за мен\, което се усеща интуитивно... Това е особено излъчване флуид ИМАТ ГО И БЕДНИ и богати, и красиви и грознички. Не е нужно да имаш високи оценки по всички критерии. Може да не си богат например, с добро телосложение, а социалният ти статус да е - средна класа... Но е достатъчна една усмивка с чисти добре подържани зъби, шега...понякога дори непохватността е привлекателна. Много се впрягаш да мислиш, не разчитай на стратегии, отпусни се. Прави нещата не за жените, а за себе си! Така винаги ще имаш успех и сред Високите летви. На мъжете им връзва, не когато са в вискоки оценки по горезизброените критерии, а когато са уверени. Те предават тази увереност и на жените. Има много грознички и уверени мъже, като ги види човек с яка мацка и се пита..Кво ли е намерила тази пък в тоя. Ми, ето това увереност и сигурност.
И още нещо ... съвсем не казвам "не опитен" казах - млад. Буен, нетърпелив да разбере живота \жените\. Няма да ги разбереш.
цитирай
77. realtornado - за 79. анонимен
27.04.2010 18:14
Ти може и наистина да не забележиш Брад Пит, което много ме съмнява, но 1000 други ще го забележат.
Харизмата било нещо интуитивно... Цитат от моя пост:
"Сега някои ще кажат ама това да не е точна наука. Добре, за вас специално заменете израза оценка на фактори с качества, а коефициент с „какво харесват и търсят жените в един мъж” и вместо формулата просто използвайте усета за да видите дали дадена комбинация от качества в един мъж ще се харесат на една жена."
Една усмивка била достатъчна - това не е малко. Показва отношение, показва красотата на едно лице, манталитет и т.н.
Непохватността е привлекателна за жените понякога защото издава притеснение, естественост и от там че не е поредния гларус и че след като жената го смущава значи я харесва наистина (а не е поредната бройка и това я кара да се чувства специална), не е толкова обигран ами е сериозно момче и т.н.
Уверен мъж означава мъж с правилен маниер, отношение и висок социален статус. Сигурността идва от оценката за това колко е сериозен и социалния статус.
Ти казваш по друг начин това което аз съм разнищил, раздробил на парчета и обяснил, опитвайки се да го мистифицираш. Думата харизма е просто красива дума която прави точно това.
Като прочетеш това което си написала: "Може би си твърде млад ..някои неща не са така както ги мислиш. " какво си мислиш че се разбира - "млад и буен" или "млад и неопитен"? Не се измъквай като адвокатка суха от водата.
Нямам намерение да споря с теб заради самия спор и за всяка дума.
Може и да не разбера жените напълно, но това което казваш е твое желание, а не твърдение стъпило на сериозни аргументи.
Ако мислиш, че можеш по-добре да сваляш жени излизаме с теб и пробваме по твоя начин(ти ми казваш какво да правя и да кажа на жената) и моя начин високи цели (красиви жени). Да видим изобщо познаваш ли жените (себе си) толкова добре колкото си мислиш. След това ще напишем резултатите тук. В случай, че ми кажеш не мога, не става по каквато и да било причина освен че си прикована на легло ще приема че просто си чешеш езика.
И нещо за увереността - ти май не си виждала как някой мачо с походка света е мой излъчващ цялата увереност на света да го отрязват от раз.
цитирай
78. анонимен - 71
27.04.2010 18:22
Съжалявам, че влязох тук. С теб не може да се говори. От всяко дърво свирка не става.
Аз дори не спорях..просто след работа исках да поговоря..
Късмет
цитирай
79. realtornado - за 81. анонимен
27.04.2010 18:25
От всяко дърво свирка не става, така ли ...
Колко добре се аргументираш... как да не се съглася с теб.
Обиждаш ме за трети път, а после аз казваш невинното "исках да поговоря".
Не си спорела? Дефинирай ми какво е спор тогава, че явно на мен не ми е ясно или пък си се съгласила с мен, а аз не съм те разбрал...
Аз също съжелявам, че ми изгуби времето.
цитирай
80. анонимен - Здравей отново, интересен начин си ...
29.04.2010 00:35
Здравей отново,интересен начин си опитал да намериш да материализираш отношенията между жените и мъжете.Иска ми се да ти кажа няколко неща-истинският мъж няма нужда да се изтъква,че е такъв,както и истинската жена.Който има сетива,не само физически,ще го оцени. Това за високопарните приказки колко голям и истински мъж си,макар и негласно изразени.Бих ти препоръчала да гледаш един рускии филм, "Адмирал" се казва,за адмирал Колчак.В него се разбира какво е истински мъж,доблест ,мъжество и прочие качества на личността,които в твоя пост са засегнати доста повърхностно. Горчивата истина,която вие мъже,не може да приемете е,че тези сред вас,които могат да се нарекат истински мъже са прекалено малко,вие си го знаете,но трудно си го признавате.Най-често тези,които парадират с това са най-далеч от качествата на истинския мъж.(същото важи и за жените).Като представител на точните науки е разбираемо,че си искал да вкараш взаимоотношенията във формули,но сам по себе си фактът,че си забравил за интелекта и сексуалната съвместимост,е показателен.Ето защо първото мнение казва,че Егото ти е прекалено голямо-искаш красива жена с отношение-неща,които ще ласкаят само и единствено Егото ти.А другите ти потребности-душевни,тях с какво ще ги запълниш-с руси коси и изкуствени мигли?Доста повърхностно.А красива жена,с която можеш да говориш има и то много,явно ти не я търсиш,но много трудно ще я впечтлиш с мускули,солариуми и дрешки,просто няма да издържиш на нейните критерии.Колкото за опитните мъже-явно бройката е нещо жизненоважно.Опитният мъж знае какво искат жените и без да е бил с хиляда-просто трябва да може малко да мисли,което предполагам за повечето е непосилен процес.Добре,вземаш телефони,спиш с вурволица от жени и какво се случва после.Познавам немалко опитни мъже,които са жалка картинка,но за да се разбере и за него се иска малко мисъл.Иска ти се да влезеш в дълбочината на нещата,но всъщност си доста повърхностен.Продължавай в същия дух,някой ден може и да ти се отворят очит
цитирай
81. realtornado - за 83. анонимен 1/2
29.04.2010 15:33
Интересен примес между аргументи и емоционални изблици има в твоето мнение. Ще се опитам да отсея само аргументите, въпреки че признавам може и да не се въздържа да отговоря и на нападките.
Истински мъж за мен и за теб може да са различни неща. Например за някоя жена (не казвам за теб) истински мъж би трябвало да я прави щастлива, да е послушен, да помага в домакинството, да издържа и да си гледа семейството, да не поглежда други жени и т.н.
За мен истински мъж ще е този който е смел, не предава приятелите си, добива нещатата които иска, има волята и силата да помага на тези които си заслужават, да е атлетичен, да има железен характер, никакви слабости и лоши причивки и т.н. Казвам всичко това с уговорката, че не съм се концетрирал в истинската дефиниция за истински мъж и не смятам да я защитавам, а в разликата която има в критериите по които се определя един мъж като такъв при рзличните хора.
Как може да съм казвал високопарни приказки негласно!!! Това ще да е ново умение което не съм знаел че имам. Ако искаш да кажеш че излъчвам прекалено самочувствие и увереност в това което казвам е друго.
Да даваш пример за това какво е доблест от филм е като да признаваш, че си още малко дете и все още вярваш в приказката за принца на белия кон.
Не знам колко мъже са истински такива и по чии критерии или пък колко от тях вярват, че са такива, но знам за себе си, че имам доста кусури и бих избегнал да са самоназова с лека ръка така.
Това че съм забравил интелекта и сексуалната съвместимост е показателно за какво? Мога да кажа, че само който не опитва той не греши. Пропускаш и факта, че съм признал за очевидния си пропуск без да ми мигне окото! Това не ти ли говори нещо.
Егото ми е голямо. Дали е прекалено голямо не мога да кажа, но работя по овладяването му от както усетих действието му. Но мъж без никакво его е мухльо под чехъл.
Не търся красива жена за да ми четка егото. Объркала си се тотално. Грозните и невзискателните са за това.
цитирай
82. realtornado - за 83. анонимен 2/2
29.04.2010 15:36
Искам красива жена защото ме кара да се чувствам щастлив и да летя из облаците край нея ако е с правилното отношение. Причината да се чувствам щастлив е защото инстикта ми на мъж, създаден след милиони години еволюция ми казва, че трябва да се чувствам добре когато мога да създам добро потомство. Дано да ти става ясно това което съм написал защото няма място да разяснявам всичко в детайли.
Как може да казваш, че си запълвам другите потребности с руси коси и изкуствени мигли като не знаеш какви са ми другите потребности.... Тук пиша само за това какво искам да намеря в една жена.
Ако някой харесва класика, а друг рап не можеш да кажеш, че този който слуша рап задължително е повърхностен. Това е въпрос на вкус. Какво лошо има в русите коси и изкуствените мигли? Може би това, че задължително принадлежат на глупава и повърхностна жена? Ето това е погрешно мислене - че жените които се поддържат са лишени от съдържание.
Наистина има красиви жени с които мога да си говоря и въпреки всичко не ми е в критериите. Защо ли... ами на този въпрос вече съм отговорил в едно мнение по нагоре. Направи си труда да четеш преди да пишеш.
Опитен човек е този с опит. Просто и ясно. А какво е опита за теб и за мен са две различни неща. Мисълта, че можеш да научиш всичко от един "учител" е погрешна.
Какво се случва след като спя с "върволица" от жени ли? Ти знаеш ли с колко и какви жени съм спал до момента, че да ги наричаш "върволица", защото ако има една по-красива и по-ценна от теб сред тях те вече не са "върволица" за теб и не можеш да махаш пернебрежително с ръка.
Казваш че не съм влязал в дълбочината на нещата.... по този повод ще ти кажа две неща. Първото е: всеки може да бъде критик, напиши нещо което да бъде критикувано. Напиши твоя задълбочен поглед върху нещата за да ме накараш да замълча засрамен. Второто е: ако съм толкова повърхностен защо получих толкова "задълбочена" критика от теб, защо съм те жегнал така, защо съм те накарал да реагираш толкова емоционално.
цитирай
83. realtornado - за 83. анонимен
29.04.2010 15:49
И не мога да се въздържа да не кажа и това, въпреки че вече звучи много детски и дразнещо:
Като не ви разбирам и само повърхноста на нещата одрасквам защо имам толкова успехи сред вас ;)
Ти можеш да си ме оплюваш тука и да си чешем езиците, но на практика аз виждам че теорията ми работи... така че по силен довод от това няма :)
Явно много си ме докачила за да ти отговоря в цели три мнения :)

цитирай
84. анонимен - Да, явно е така, но ако аз съм толкова ...
01.05.2010 22:34
Да,явно е така,но ако аз съм толкова грешна в мнението си,защо ти се запали толкова? Колкото до филма става дума за исторически съществувала личност,дори само ако отвориш Уикипедия и прочетеш биографията на този човек ще добиеш представа за него и въбще не става дума за принца на белия кон.Въпреки че мислиш че много добре разгадаваш жените,специално мен явно доста ме подценяваш и считаш за наивна и за дете,което вярва в красиви приказки,нещо,което оставям всеки сам да прецени,ако може.Убедена съм,че имаш доста успехи сред жените,как мъж като теб да остане незабелязан и недооценен-с добра външност,професия и самоувереност.Но защо тогава толкова се жегна за върволицата от жени,като в случая не визирах теб,но явно ти сам си се припознал в "опитния" мъж.Откри ли такава жена-красива и с отношение ,с която да създадете потомство? Колкото до другите ти потребности,тоест душевни ,които останах с впечатление,че имаш,за тях питах с какво ще ги запълниш и въпросът ми е съвсем на място.Поддържана жена е едно,жена,която е изкуствена(като външност) е друго,има разлика,поне за някои.И понеже казваш,че истински мъж за всеки е различно,аз ще ти кажа,че има някои качества,които притежава истинският мъж,въпреки индивидуалното определение-принципност,честност,лоялност(във всеки един аспект),доблест,психическа сила и устойчивост,воля,добро сърце-не са степенувани по важност.И изпитанието ,което показва кой какъв е когато трябва да постъпиш правилно,независимо,че ще бъде в твой ущърб-това са истинските хора.Казваш воля да вземе това,което иска,а аз ще ти кажа воля да може да преодолява себе си и собствените си егоистични желания,когато това се налага.Ако няма никакви слабости и лоши привички няма да е човек,а свръхсъщество,но ако ги преодолява това е друго.
цитирай
85. анонимен - Понеже не ми стигна мястото да ти ...
01.05.2010 22:49
Понеже не ми стигна мястото да ти отговоря,ще продължа,признавам,че в края на първото си мнение те критикувах,но ако не искаш да бъдеш критикуван,не пиши,това показва колко си дорасъл,за да пишеш наистина. Относно другия въпрос защо аз не пиша-ще ти отговоря,предпочитам да разбера какво мислят повечето хора и ако има поне пет,които да разсъждават като мен,ще напиша онова,което мисля.Засега съм открила само двама,които долу-горе споделят моите разбирания,явно пет е твърде много.И за истинските мъже и жени още нещо-обикновено тези хора са водачи и преди всичко са иситински хора,това е! Дали някои го приема или не няма значение,защото това не променя фактите.
цитирай
86. realtornado - за 87. анонимен
02.05.2010 12:57
В момента усещам, че споря с човек като мен който не обича да пада по гърба си. Само че ти не ползваш аргументи, а адвокатски похвати.
Паля се толкова защото има много нападки към мен лично, не към коректността на теорията което е целта на занятието. И не ползвай чужди аргументи дори да ти изглеждат силни защото те са за чужда позиция и както виждаш не винаги се отнасят за твоята.
Не казвам че няма доблестни мъже. Човека може да е истински, но филма и събитията със сигурност са украсени дори да е исторически. Това отново ми показва, че наистина си малкото момиче което вярва че приказките са истина.
Казваш не си визирала мен когато казваш върволицата жени...я да прочетем пак:
"Добре,вземаш телефони,спиш с вурволица от жени и какво се случва после." Извинявай, но няма да се съглася с теб, защото аз самият съм казал че опита идва от досега с другия пол не от книгите например. Така че това е абсолютно за мен. И не съм се жегнал заради мен, а заради отношението ти към жените с които съм бил.
Не съм готов да имам още деца.
Въпроса е не дали имам други потребности, а че ти не ги знаеш, така че няма как съответно да казваш как не мога да ги запълня.
Моля те кажи ми какво значи изкуствена като външност жена...
Няма да обръщам разговора в спор какво е истински мъж.
Ако искаш разговора да бъде идеен и смислен не ползвай епитети като "дорасъл". Пък и никой не е длъжен да ни чете дърленията.
Една от причините да пиша е за да бъда критикуван и да ми бъдат посочвани грешките и пропуските. Това не си ли го видяла... колко жалко...
Думата факт се отнася за проверена информация отностно минали или сегашни обстоятелства, който се дава като обективна действителност. Извинявай, но в твоите мнения факти няма.
цитирай
87. анонимен - За "точковата система"
19.05.2010 11:20
Интересен подход, наистина :)) това, което бих искала да допълня към разсъжденията ти, е че преди да подходим към даден мъж или жена, минаваме първо през своята собствена самооценка. Т.е. ако една жена знае, че сред мъжете се пласира като "шестица", по скалата от едно до десет, няма да скочи да си търси десятка. Същото важи и за мъжете. Ако той има ниска самооценка, няма да започне флирт с Барби. Мда, така оценяват жените - съзнателно или не, правим го. Но, Gentlemen, имайте предвид и каква жена стои срещу вас и как тя самата оценява себе си :)) за съжаление понякога не всички красиви жени и не всички успели мъже, търсят да покрият пълният "норматив" от качества у партньора си.
цитирай
88. realtornado - за 90. анонимен
19.05.2010 12:00
Тази гледна точка още никой не я беше засегнал. Наистина повечето хора избягват да подхождат към хора с много по-висока оценка от тяхната защото знаят, че няма смисъл и ще има неприятни емоции. В повечето случаи ще ги отрежат още в началото, ще ги зарежат след първата вечер, ще ги третират неправилно и т.н.
Много често обаче мъжете се престрашават да "скочат" по-нависоко :) При жентие това е по рядко.
цитирай
89. анонимен - Здравей отново, виждам, че много се ...
24.05.2010 20:48
Здравей отново,виждам,че много се гневиш на това,което мисля и на моите критики.Това,че не обичам да падам на гърба си-не съм котка,за да е така, и не държа сляпо на мнението си,което всъщност си визирал.Това,че имаме различни мнения не означава,че трябва да се отнасяме с неуважение един към друг.Не ми допада пренебрежителното ти отношение,че съм малко момиченце.Колкото до ползването на адвокатски похвати,благодаря за комплимента,нямам нищо общо с тази професия,явно имаш предвид структурираното излагане на тезата.що се отнася до обидата ми към жените,с които си бил,не си ме разбрал правилно.Аз не зная с какви жени си бил,имала съм предвид твоето отношение,но тъй като си достатъчно интелигиентен мисля,че не е нужно да обяснявам,а за другите ти потребности ти сам си писал,че ще си ги доставяш от алтернативни източници-цитирам по памет.що е то жена с изкуствена външност-ноктопластика,пластични операции,силикон,изкуствена коса,изкуствени мигли,цветни лещи,да продължавам ли?Мисля,че схвана.Разбира се една такава жена з а някой може да е върха,стига да не я вижда без помощните средства.Това за вътрешната оценка,тоест самочувствието е доста вярно.Но за съжаление в повечето случаи хората с ниски качества се надценяват,а хората с високи не знаят цената си и оттам се получава разминаването.Ето защо нерядко срещано явление е страхотни мъже или жени да са с неподходящи половинки,просто защото първите не са самонадеяни като вторите.Казваш,че искаш до себе си красива жена с отношение,а искаш ли да остарееш с нея,когато тя вече няма да е толкова красива какво ще правиш? Считаш,че не съм използвала аргументи,защото може би не са вкарани в някакви разбираеми за теб рамки,но за мен са.Погледни лидерите в човешката история-мъже и жени,опитай се да разбереш що за личности са били те.Има и владетели,които са се провалили и в разликата между едните и другите се крие онова,за което с теб спорим.Надявам се,че съм се изказала разбираемо.
цитирай
90. анонимен - Иситната е, че който може ще разб...
24.05.2010 20:52
Иситната е,че който може ще разбере,а който не-просто не е предназначено за него.Да не забравя-честит празник,не се сърди.Фактът,че си се докачил за дорасъл означава много неща.А за писането и критикуването-всеки има право на мнение,радвам се да чуя,че пишеш,за да те критикуват,дано повечето автори са като теб,остани си с добро
цитирай
91. realtornado - за 92. анонимен
25.05.2010 22:02
Ще коментирам само това което е по темата..другото е безмислено да го дъвча защото прескачаш и изкривяваш както си искаш нещата.
"..ноктопластика,пластични операции,силикон,изкуствена коса,изкуствени мигли,цветни лещи,да продължавам ли?"
Определение не значи да изброяваш факторите които според теб влияят, а да дадеш дефиниция. Защото само с ноктопластика надали и ти би ги нарекла изкуствени. Много е лесно да говориш общо.
"Ето защо нерядко срещано явление е страхотни мъже или жени да са с неподходящи половинки,просто защото първите не са самонадеяни като вторите."
Аз мога да ти дам още много причини, не виждам смисъл да кажеш само една...
"Казваш,че искаш до себе си красива жена с отношение,а искаш ли да остарееш с нея,когато тя вече няма да е толкова красива какво ще правиш?"
А ти какво ще правиш ако останеш неподвижна от кръста надолу...


цитирай
92. анонимен - За последен път пиша отговор-явно в ...
08.06.2010 19:37
За последен път пиша отговор-явно в безсилието си не си могъл да измислиш нищо друго освен да засегнеш човека.Това показва само колко си малък като човек,дребна и зла душа,дори не заслужаваш да те удостоя с отговор. Явно не виждаш по-далеч от носа си,за да знаеш,че избирайки да си с някого означава да си готов да се изправиш пред най-различни,включително доста тежки ситуации с него и да ги преминеш,а не да го изоставиш или избягаш.Ето защо надали някога ще срещнеш човек,който да премине с теб всички лоши стуации,свързани с теб и да остане с теб.А ти какво ще правиш,ако останеш импотенетен? Ти си един дълбоко нещастен човек,който дори не осъзнава това.Но за разлика от теб ти желая всичко хубаво, успех!
цитирай
93. realtornado - за 95. анонимен
09.06.2010 19:53
Опитваш се да изглеждаш на положение, но езика ти говори друго.
цитирай
94. анонимен - ПАНАЦЕЯТА СИ Е МАМА
10.08.2010 13:51
Панацейо, ти си си бала амата, егати и злата уродлива сегрегация на мъже, дето постна под номер 37...сигурен съм че твоя го смяташ за такъв, само искам ДА ГО ВИДЯ НА ЖИВО какво представлява, тъй като викаш, че си ДЪРТА, може и снимки от младостта на земеш...
цитирай
95. anonimen65 - dulgo
02.12.2011 00:04
mulchanie ot shtastie ili problemi?
цитирай
96. анонимен - Преди време публикуваше доста н...
06.02.2012 23:59
Преди време публикуваше доста неща; и преди време четях блога ти с голям интерес.. Защото си от онези мислещи хора, които не страдаха от комплекса да се харесат на останалите, а казваха директно това, което чувстват и мислят - за някой четящи беше скандално, други се опитваха да те анализират, трети да търсят подтекст там, където им се искаше да има такъв.. Защо спря да публикуваш - не знам. Мога само да предположа, че почувства идеята на блога си опорочена от желането на различни хора да търсят анонимна изява на егото си, раздавайки си онлайн шамари, които в реалния живот не биха понесли. Anyway, успех във всичко, радвам се за блога, който направи и за идеите, които ти стискаше да споделиш :))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: realtornado
Категория: Тя и той
Прочетен: 1355620
Постинги: 14
Коментари: 1303
Гласове: 175
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031